#1 2014-07-03 16:23:12

Casot

Administrator

38722696
Zarejestrowany: 2014-06-21
Posty: 15
Punktów :   
Płeć: basior
Wiek: 1 rok 3 mies

Wiara

Istotni bogowie

Ehin - szczęście

Lighrakht - wojna

Hemdon - łowy

Tagra - oszustwo

Nulfra - element

Heke - chaos

Neiyia - zmarli

Nurmond - przeznaczenie

Cenur - demon

Rern - zima

Dary
   Dary posiadane przez zwierzęta są dla wilków jedynym namacalnym dowodem na istnienie bogów oraz na to, że wciąż zajmują się oni stworzonym przez się światem. Mawia się, że każdą z czterech mocy bogowie przyznają wilkowi osobiście. Mają one pomóc mu na ścieżce, która została mu przeznaczona. Wszystkie one zostają przyznane w momencie narodzin, lecz objawiają się w różnych momentach jego życia. W końcu, jak to mówią - do wszystkiego należy dorosnąć.
   Gracz sam wybiera, kiedy (trzymając się zakresów) i jak pojawi się każdy z darów jego postaci, również sam je opisuje. To ostatnie jednak musi być zatwierdzone przez MG.
   Dar duszy - został tak nazwany, bo objawia się najwcześniej ze wszystkich, tj. w przeciągu dwóch lat od urodzenia wilka. Zwykle towarzyszy temu jakieś specyficzne wydarzenie, wywołujące u niego spore emocje. Sama zdolność jest bardzo słaba i jednocześnie dość trudna do opanowania. Nierzadko, nawet u dorosłych wilków zdarza się, że "aktywuje" się ona samorzutnie, bez woli i wiedzy właściciela. (zdolności można użyć raz na dwa tygodnie)
   Dar drogi - tutaj również nazwa winna wiele mówić. Ta konkretna moc ujawnia się mniej więcej wtedy, gdy wilk zaczyna kreować swoją "drogę" życiową. Zdolność ma mu w tym pomóc i poprowadzić, toteż pojawia się pomiędzy 2 a 5 rokiem życia, bez szczególnych okoliczności. Nie jest zbytnio potężny, ma zdecydowanie bardziej praktyczne zastosowanie, w codzienności. (zdolności można użyć raz na dwa tygodnie)
   Dar imienia - jest zdecydowanie jednym z najważniejszych jakie może posiadać wilk, choć wcale nie najpotężniejszy. Wiekowo mieści się pomiędzy 5 a 8 rokiem życia. Jego pojawienie się wielu łączy z (świadomym lub nie) odkryciem swego powołania, jest czymś w rodzaju drogowskazu, który nie tylko kieruje wilka na jego ścieżkę, ale też ją "podpisuje". Stąd też poniekąd wzięła się nazwa. Innym powodem był fakt, że razem z nim wilk poznaje imię swojej duszy, które dotąd było znane jedynie bogom. (zdolności można użyć raz na miesiąc)
   Dar wieku - jak łatwo wywnioskować, pojawia się jako ostatni i niejakim znakiem i dowodem sędziwości wilka. Może się on objawić od 13 lat, a charakteryzuje go potężna moc. Co ciekawe, również nie towarzyszą temu jakieś wyjątkowe okoliczności. (zdolności można użyć raz na dwa miesiące)

Imię duszy
   W momencie narodzin każdy wilk, jak i każda żywa istota, otrzymuje imię swojej duszy, którego nie zna nikt, nawet on sam. Poznaje je dopiero wraz z ujawnieniem się daru imienia lub niewiele po tym. Zazwyczaj sposób, w jaki się to odbywa, jest inny dla każdego bóstwa, a nawet każdego psowatego. Ten, kto zna imię czyjejś duszy, może nad nim panować, rozkazywać mu, a także wezwać niezależnie od tego, gdzie się znajduje. Imię to można również zgadnąć, choć oczywiście szanse są nikłe. User musi wymyślić imię duszy postaci wraz z napisaniem jej karty i przesłać któremuś administratorowi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aplikancinotarialni.pun.pl www.pokemon-black.pun.pl www.creed.pun.pl www.godsfromhell.pun.pl www.pes-scena.pun.pl